Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014


                             Ο  ΧΡΙΣΤΟΣ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΜΥΘΟΣ

Για να πιστέψω σε σένα Χριστέ μου, θέλω να μου δείξεις την δύναμή σου! Εγώ έχω τις δικές μου ιδέες και ζω όπως εγώ θέλω!  Δεν είμαι υπανάπτυχτος και καθυστερημένος, Σήμερα  ο άνθρωπος έχει πάει στο φεγγάρι! Η τεχνολογία έχει κάνει άλματα και εγώ πρέπει να πιστεύω ότι πίστευαν οι προγονοί μου;…





Αυτές τις σκέψεις κι ακόμα χειρότερες  κάνουν  αρκετοί άνθρωποι συνήθως από τις νεότερες γενιές.  Κι αν κάποιοι αναζητούν Τον Χριστό, τον αναζητούν μακριά από την οδό που οδηγεί στο Άκτιστο Φως το αληθινό κι έτσι μένουν στο σκοτάδι, μακριά από την Αιώνια γνώση , νεκροί μακράν του Θεού κι ας νομίζουν πως τα γνωρίζουν  όλα!
Αγαπητοί συνάνθρωποι, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός δεν είναι μύθος! Δεν είναι ανύπαρκτος και κοινός θνητός όπως δυστυχώς νομίζουν ορισμένοι. Κάποιοι θα μου πουν τότε γιατί δεν εμφανίζεται να τον δούμε! Η απάντηση είναι πολύ απλή, που πιο απλή δεν γίνεται: Όσοι θέλουν να δουν Τον Χριστό τον βλέπουν, φτάνει να έχουν ορθοί πιστή,  μετάνοια  και ταπείνωση και το κυριότερο ορθά έργα, τότε εμφανίζεται σε αυτούς τους ευλογημένους ανθρώπους η Χάρις Του Θεού η Χάρις Του Χριστού. Έχουμε χιλιάδες παραδείγματα, με εκλεκτούς Του Χριστού που με την δύναμη Του Κυρίου επιτέλεσαν  τεράστιο έργο και είδαν ολοζώντανα την δύναμη Του ΧΡΙΣΤΟΥ. Όμως για να φτάσει ο άνθρωπος  σε αυτά τα ύψη πρέπει να αγωνιστεί! Και πρώτα από όλα θα πρέπει να δαμάσει το κάθε μένος του υλικού εαυτού του! Κι όσο βαδίζει προς το Άκτιστο  Φως τόσο θα βλέπει όσα πριν δεν έβλεπε και τότε θα καταλάβει πως η ζωή δεν είναι ένας απλός περίπατος κι ότι υλικός κόσμος που νόμιζε πως είναι το παν, δεν είναι παρά μια σκιά και πως ο άνθρωπος παρέρχεται και απέρχεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου