Τρίτη 30 Ιουλίου 2013


                               ΖΩΝΤΑΝΟ  ΘΑΥΜΑ  ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ  ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ

Θα ήθελα και εγώ να σας αφηγηθώ ένα ζωντανό θαύμα του Αγίου Νεκταρίου του θαυματουργού.

Είχα βγάλει στον ουρανίσκο μου ένα μικρό σπυράκι, που κάθε μέρα μεγάλωνε με αποτέλεσμα να γίνει σαν μικρό καρύδι! Με έκαιγε σαν την φωτιά. Επίσης αδυνάτισα τόσο πολύ που έμεινα  σκελετός. Μου ήταν εμφανές πως ήταν κάτι κακό και με  όλη αυτή την κατάσταση άρχισα να συνειδητοποιώ ότι φτάνει το τέλος μου! Παρά ταύτα όλο αυτό το διάστημα δεν πήγα σε γιατρό, όμως έκανα κάτι άλλο και βρήκα την σωτηρία μου.   ...



Προσευχόμουνα και παρακαλούσα τον Άγιο Νεκτάριο να λυπηθεί τα παιδιά μου(που ήταν μικρά) και να με σώσει, όπως και έγινε.

Ένα βράδυ όταν η ζωή μου είχε φτάσει πλέον στο κατώφλι του θανάτου έγινε το παρακάτω μεγάλο θαύμα:

Για μια στιγμή αποκοιμήθηκα, βλέπω λοιπόν στο όνειρό μου πως βρέθηκα σε ένα κάμπο με πλήθος κόσμου κι όλοι φώναζαν: << Σε παρακαλώ γιατρέ μου σώσε και μένα!>>

Προς έκπληξή  μου είδα ότι εκείνος ο ξακουστός γιατρός ήταν ο Άγιος Νεκτάριος ακριβώς ίδιος όπως είναι στην εικόνα του. Αμέσως άρχισα να του φωνάζω: Άγιε μου σώσε με λυπήσου τα παιδιά μου! Εκείνος με κοίταξε με συμπόνια και μου έκανε νεύμα να τον πλησιάσω. Μετά μου είπε: << Γύρισε το κεφάλι σου πάνω στο χέρι μου  κι άνοιξε το στόμα σου>> Ύστερα με το άλλο Του χέρι τράβηξε και ξερίζωσε τον μικρό όγκο!

Αφού τον ευχαρίστησα, τον ρώτησα τι ήταν αυτό; κι ο Άγιος κούνησε το κεφάλι του…

Εγώ ξύπνησα αμέσως και έψαξα με το χέρι μου τον ουρανίσκο μου και δεν υπήρχε τίποτα! Σηκώθηκε και ο άντρας μου, είμαστε κι δυο μας σοκαρισμένοι και παράλληλα ευτυχισμένοι. Αμέσως από την άλλη μέρα που μου αφαίρεσε ο Άγιος Νεκτάριος αυτόν τον όγκο άρχισα να παίρνω πάνω μου! Σε λίγο διάστημα ήμουν όπως πριν.

Πέρασαν 40 χρόνια δεν ξανάνιωσα τίποτα! Δόξα στον θεό και στον Άγιο Νεκτάριο…

            Η  δούλη Του Θεού Σοφία

               ------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η   Σοφία είναι η μάνα μου. Τώρα έχει πεθάνει,  όμως πολλά χρόνια πριν πεθάνει έγραψε αυτό το κείμενο και η επιθυμία της ήταν να το δημοσιεύσω.

Αυτό το μεγάλο θαύμα είναι καθόλα αληθινό, ο Άγιος Νεκτάριος έχει μεγάλη χάρη από Τον Θεό, φτάνει να έχουμε πίστη και αν έχουμε και έργα οι πύλες Του Ουρανού ανοίγουν διάπλατα…

                 Γιάννης   Τζουάνου                                                                                                           

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου