Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Ορθόδοξο Σάλπισμα


Αγαπητοί  Χριστιανοί, αγαπητοί συνάνθρωποι, πολίτες όλου του κόσμου, αποφάσισα και έφτιαξα την παρούσα Ορθόδοξη ιστοσελίδα για να προσφέρω και εγώ όσο μπορώ ώστε να λάμψουν αλήθειες που έχουν σχέση με τον αληθινό θεό και την παρουσία Του στους ανθρώπους.
Οι μαρτυρίες οι δικιές μου, οι μαρτυρίες οι δικιές σας, οι μαρτυρίες ολόκληρου του Χριστιανικού γένους είναι εκείνες που πιστοποιούν Του Λόγου το αληθές!  ...


Είναι εκείνες που ομολογούν  σε όλη την ανθρωπότητα Τον αληθινό Θεό:
Πατέρα Υιό και Άγιο Πνεύμα. Κι ακόμα πιστοποιούν το κήρυγμα της εκκλησίας.
Από παιδί άρχισα να ψάχνω ποια είναι η ορθή και αληθινή θρησκεία, για το ποιος είναι ο αληθινός Θεός. Μέσα από αυτήν την έρευνα αλλά και από τις ευεργεσίες Του θεού σε μένα τον αμαρτωλό, γνώρισα και πίστεψα ότι ο Χριστός είναι Το Φως το αληθινό.
Ο Κύριος του ουρανού και της Γης, διά πλήθος θαυμάτων και θαυμαστών γεγονότων έχει επίσης δείξει σε εκατομμύρια ανθρώπους τον ορθό δρόμο.
Θα πρέπει λοιπόν να ομολογούμε προφορικός αλλά και με τον έγγραφο λόγο, τα όσα ο Θεός και οι Άγιοι κάνουν για μας. Επειδή σε τούτον τον πλανήτη έχει πέσει τόσο σκοτάδι, εμείς πρέπει να δείχνουμε που είναι το Φως! Κι ότι μόνο ο Χριστός με τις πρεσβείες Της Υπεραγίας Θεοτόκου και όλων των Αγίων μπορούν  να μας σώζουν, όχι μόνο για να ορθοδρομούμε σε τούτη την ζωή και να αποφεύγονται πολλά δεινά, αλλά το κυριότερο για να αξιωθούμε δια Του ελέους Του, της ουράνιας βασιλείας Του.
Σε τούτην λοιπόν την προσπάθεια, σας καλώ όλους και όλες να παρουσιάσετε μέσω της ιστοσελίδας μου, (ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ) orthodoxesmartiries.blogspot.gr) τα όσα θαυμάσια εποίησε ο θεός σε σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε στέλνοντας μου τα κείμενα σας στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση: giannis-tzouanou@hotmail.com
Σε αυτό το σημείο θα σας παρακαλέσω να μην υπάρξουν υπερβολές! Ο αληθινός λόγος είναι αυτό που μας χρειάζεται, ο κάθε άνθρωπος η κάθε ψυχή έχει ανάγκη μόνο από την αλήθεια και δόξα Τον Θεό στην ορθόδοξη πίστη μας υπάρχει τέτοια παρουσία από Τον Άγιο Θεό μας,  που φτάνει και περισσεύει ώστε να φωτίζεται ολόκληρη η οικουμένη!
Σε όσους θα μας διαβάζουν ανεξαρτήτως θρησκείας εθνότητας και γλώσσας έχω να πω ότι: αν τα δόγματα της Χριστιανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, δεν ήταν τα σωστά και δεν είχαν τις ρίζες τους στην Αγία Γραφή, σίγουρα θα έψαχνα και εγώ και θα αναζητούσα τον αληθινό Θεό.
Θα μου πείτε: και πως είμαι τόσο σίγουρος ότι εμείς οι χριστιανοί ορθόδοξοι έχουμε και την ορθή πίστη; Αγαπητέ συνάνθρωπε, όπως προαναφέρω, μας  έκανε να νιώθουμε  τόση σιγουριά για αυτήν την πίστη, ο ελεήμων Θεός! Ο Κύριος είναι ζωντανός και με πλήθος από θαυμαστά γεγονότα  πιστοποιεί την ορθότητα της πίστεως μας.
Εύχομαι σε όλους σας καλή ψυχική ωφέλεια.

                          Γιάννης Τζουάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου