Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

  Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΦΙΤΑΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Αγαπητοί χριστιανοί, αγαπητοί συνάνθρωποι, πολίτες της Γης, όταν αποκαλύπτετε από Τον Θεό μία αλήθεια ενώπιον των ανθρώπων δεν αφορά το κράτος που βγήκε ή τα πρόσωπα, η οποιαδήποτε αλήθεια πρέπει να αφορά όλους τους κατοίκους της Γης, διότι γίνεται πυξίδα προσανατολισμού για όλο το ανθρώπινο γένος.
Όπως γνωρίζουν οι αναγνώστες αυτής της ιστοσελίδας ένα από τα θέματα μου είναι η Κουφίταινα. Για όσους δεν ξέρουν, ήταν μία γυναίκα απλή και άσημη για τους ανθρώπους, αλλά σπουδαία και σημαντική για Τον Θεό!
Στην παρακάτω αφήγησή μου, θα σας κάνω γνωστή άλλη μία από τις προφητείες της Κουφίταινας...
Προς τα τέλη του δεκάτου ογδόου αιώνα, έλεγε σε όσους την επισκεπτόταν στο Ποτιστικό στην Κόρωνο της Νάξου πως: <<<ουαί ουαί για την Ελλάδα όταν θα έλθει το Ρωμαικάτο!!!>>>
Ήταν αρκετοί αυτοί που την ρώταγαν: <Κυρά-Κουφίταινα τι είναι αυτό το Ρωμαικάτο; Και η γιαγια απαντούσε: Έτσι μου λέει ο Άγιος Σπυρίδωνας...
Πέρασαν δεκαετίες και ήλθε το 1940, που αυτή ήταν η χρονική στιγμή για την εκπλήρωση της προφητείας! Δηλαδή που μας κήρυξαν τον πόλεμο οι Ιταλοί.
Σε αυτόν τον πόλεμο είχε επιστρατευθεί και ένας δισέγγονος της Κουφίταινας, ο μακαρίτης ο Γιώργος Ψαρρός ή Κουφιτογιώργης όπως τον έλεγαν στο χωριό. Αυτός λοιπόν ο Κουφιτογιώργης, μου είπε: << Όταν με επιστράτευσαν στον πόλεμο με τους Ιταλούς, ερχόταν συνέχεια στην σκέψη μου η προφητεία της προγιαγιάς μου, που είχε πει: Ουαί ουαί στην Ελλάδα όταν θα έλθει το Ρωμαικάτο! και σκεπτόμουν αν οι Ιταλοί στρατιώτες είναι το Ρωμαικάτο. Και μια μέρα ο λοχαγός, μου είπε: Ψαρρέ τι έχεις και είσαι τόσο σκεπτικός; Και τότε του είπα για την προφητεία της προγιαγιάς μου Κουφίταινας και στο τέλος τον ρώτησα: Κυρ λοχαγέ τι είναι το Ρωμαικάτο; Κι αμέσως σηκώθηκε πάνω με έπιασε από το μπράτσο και μου είπε: Έλα να σου δείξω ποιο είναι το Ρωμαικάτο! Σήκωσε το χέρι του και μου έδειξε τους Ιταλούς στρατιώτες που είχαν στρατοπεδεύσει μερικά χιλιόμετρα από μας...
Αυτή η καθ΄ όλα αληθινή αφήγηση, ξεθάβει την σκεπασμένη απ΄ τα χρόνια προφητεία της γιαγιάς Κουφίταινας, δεύτερον μας δείχνει ή ίδια η γιαγιά την πηγή της που ήταν ο Άγιος Σπυρίδωνας και ο Άγιος Σπυρίδωνας ομολογούσε σε όλη την επίγεια ζωή του την δική του την πηγή: Πατέρα Υιό και Άγιο Πνεύμα τριάδα ομοούσιο και αδιαίρετον. Αυτή η Αγία Τριάς είναι η κεντρική πηγή Του Φωτός και της Γνώσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου